ایونت ها

ایونت ها رویدادهای بسیار مهم و حساسی می باشند که می توانند نقش موثری در قدرت برند شما یا در تاثیر گذاری جشنواره های مختلف شرکت شما داشته باشند و ما از طریق بزرگترین پروژه های سمپلینگ،پروموشن و ایونت برای شما تاثیر گذاری ملموس و قابل حسی را به ارمغان می آوریم،یکی از تخصص های ما خلق رویداد هایی عظیم ، خلاقانه و به یاد ماندنی است و در دنیای کسب و کار امروزی پر رقابت شما باید متمایز بدرخشید و در صنف خودتان پیشتاز خلاقانه ترین پروژه ها باشید تا بتوانید همیشه یک گام از دیگر رقبایتان جلوتر باشید،گروه خدمات نمایشگاهی و تشریفات رستاک این امکان را برای شما میسر می سازد و با آموزش برترین نیروهای اجرایی و استفاده از بهترین سمپلرها و پروموترها تجربه های جدید و ارزشمندی را برای برندهایی که می خواهند متمایز باشند رقم میزنیم.

سمپلینگ و پروموشن

ورود روز افزون برندهای مختلف در چرخه رقابت و گسترش بازار رقابتی میان تولیدکنندگان و واردکنندگان ، و نیز با توجه به تغییر ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان، همواره بحث رقابت، معرفی محصول و اثبات کیفیت و لیاقت برند در میان مصرف کنندگان بحث اصلی و حیاطی میان تولیدکنندگان بوده است. تعدد روش های تبلیغاتی مانند تبلیغات در رسانه های عمومی ، بیلبود های شهری وی بین شهری، استفاده از کاتالوگ و بروشور ، پیک های تبلیغاتی و… و نیز مدت بازدهی و اثربخشی و برآورد های مالی هر روش باعث ایجاد شبهه هایی میان انتخاب نوع تبلیغات میان تولیدکنندگان شده است اما برترین روش تبلیغاتی در صنایع غذایی ، روش سمپلینگ و پروموشن محصولات میباشد که نتایج مثبت برندهای بین المللی و داخلی از آزمایش این شیوه تبلیغاتی سندیتی بر موثر بودن آن میباشد. سمپلینگ و پروموشن روشی از تبلیغات جهت معرفی و شناخت دقیق محصولی جدید یا قدیمی از یک برند میباشد که مصرف کننده را به انتخاب سریع و بدون شک آن برند سوق میدهد.

سمپل چیست ؟

سمپل یا همان نمونه محصول رایگان یکی از جذاب ترین ابزارها و روش های تبلیغاتی می باشد که معمولا با استقبال با شکوهی همراه می شود و می تواند حس تجربه واقعی استفاده از محصولاتتان را برای مصرف کننده خلق نماید.

ساشه چیست ؟

ساشه ها در محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد بسیار زیادی دارد و اغلب آنها را داخل بروشورهای محصول می چسبانند و سمپلرهای ما در پروژه های سمپلینگ این بروشورها و ساشه ها را به مخاطبین ارائه می دهند،با این روش به دلیل ارزشمند بودن ساشه ای که در داخل بروشور است بیشتر وقتها مخاطبین یا همان مصرف کننده بروشور و ساشه را نزد خود نگاه میدارد و در زمان استفاده توضیحات روی بروشور محصولات را مطالعه می نماید اما هنگامی که بروشور تنها به مصرف کننده ارائه شود شانس مطالعه آن بسیار پایین می باشد.

پروژه سمپلینگ می تواند محصول رایگان یا همان سمپل شما را به دست مصرف کننده برساند و معمولا اگر تیم سمپلینگ وپروموشن با سناریو مشخصی پروژه ای را استارت بزنند و فکری خلاقانه پشت اجرای پروژه سمپلینگ باشد نتایج بسیار مطلوبی کسب می گردد و افزایش فروش چشمگیری را در پروژه ها شاهد خواهیم بود.

سمپل مواد غذایی طعم به یادماندنی محصولات را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد، در پروژه های سمپلینگ محصولات غذایی افزایش فروش های آنی و نقطه ای زیادی را به دلیل تست محصولات شاهد هستیم.
سمپل محصولات آرایشی و بهداشتی معمولا با نمونه های کوچک شده محصول یا ساشه ها همراه است که از این طریق محصولات شما به راحتی وارد خانه های مردم می شود.
رساندن صحیح و اصولی سمپل محصولاتتان و پیام تبلیغاتیتان را به تیم سمپلینگ شرکت خدمات نمایشگاهی و تشریفات رستاک بسپارید.