هدایای تبلیغاتی
تعریف هدایای تبلیغاتی عبارت است از وسایلی که برند فرد یا شرکت عرضه کننده محصول را در ذهن مشتری حکاکی کند و برای مخاطب یادگار ماندگاری باشد تا خدمات موسسه مذکور را از یاد نبرد. هدایای تبلیغاتی گستره وسیعی دارند که از جاسوئیچی گرفته تا اتومبیل و کالاهای لوکس در این زمره قرار می گیرند. مزایای اهداء هدایای تبلیغاتی در عرصه بازارهای رقابتی را می توان به اختصار در این موارد بیان کرد:
۱-جلب اعتماد و احترام و ایجاد احساس آرامش و صمیمیت مشتری
۲-از بین بردن پیش زمینه های ذهنی منفی مشتری
۳-کمرنگ کردن اعتقاد روابط بر حسب کسب سود در بین طرفین
۴-ماندگار کردن خاطره دیدار در ذهن و حافظه مشتری
۵-حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید.
هدیه تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی میتواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعتها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلاً از هدیهای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته میشود میتوان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی میتوانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت میگیرد. لزوماً بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمیتواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد. مثلاً حتی یک خودکار کوچک میتواند در این زمینه از یک کیف گران قیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد. در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به اجناس و خدمات بسیاری از جمله انواع جاکلیدی، جاکارتی، ساعت رومیزی، ساعت دیواری، خودکار، تقویم، ابزار، اشتراک رایگان اینترنت، کلاه، تیشرت و لیوان اشاره کرد. اگر در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود برای حضور موفق در نمایشگاههای آتی خود وسواس زیادی دارید حتما مقالات مرتبط با هدایای تبلیغاتی را در وب سایت ما مطالعه کنید. بهر صورت شرکت خدمات نمایشگاهی رستاک در کنار شماست تا با چینش بهترین هدایای تبلیغاتی غرفه شما را از حیث بازدید کنندگان خود متمایز کند. برای دریافت کاتالوگ کلی هدایای تبلیغاتی ما لطفا اینجا (لیست هدایای تبلیغاتی ) را کلیک کنید .